Friday, March 5, 2010

مخ زنی در حال دفاع از حقوق بشر !!!! هرچی بشر زیبا تر، دفاعش هم باحالتر.... حالا بیا اینجا یه دقه





ببینم خانم خوشگله شما خبر داری بیضه های من کابل خورده؟؟؟  اگر خبرنداشته باشی تمام این دفاعیات حقوق بشری ات بی فایده و بی
 نتیجه است ..... پس بیا نزدیکتر ...یک کم دیگه .... نزدیکتر ... نه بابا اینجا نمیشه حواسم نبود صبر کن این سرخرهای جمهوری اسلامی شرشون کم بشه خودم بهت  نشون میدم جای کابل خوردگیهام رو ..... نه ببین اینطوری فایده نداره که !!! نه بهت که گفتم تا از نزدیک لمس نکنی حقوق بشر رو نخواهی شناخت .... حالا بعداً صحبت میکنیم این عوامل رژیم دارند من رو بدجوری نگاه میکنند کثافتهای پلید ... آره بابا همه شون عوامل رژیم هستند  والله راست میگم ..... خب فارسی هم بلد نباشند از طرف جمهوری اسلامی مأمورند که قداست من رو زیر سؤال ببرند ..... حالا بعداً باهم صحبت میکنیم از نزدیک اینکه فایده نداره که ..... بذاری جلو گربه قهر میکنه

از گفتگوی  " احمق قدیس " با یک ملکۀ زیبایی

....................این داستان ادامه دارد

No comments:

Post a Comment