Saturday, March 6, 2010

گر" خبر اِنگاریَت "را تا کنی در کون خویش ....... هیچ کس را ناید اندر چشم تو جز دول خویش



اندر حکایت این خبر" اِنگاران" تازه به دوران رسیدۀ  ندید بدید ...... این دوتا آشغال تا قبل از اینکه دستگیر بشوند گاهی یک چند
 خطی آه و ناله از رژیم مینوشتند میدادند دست دوست دخترهای مشترک یا مجزاشون ....... ولی بعد از 18 تیر مادر مرده یکهوهردو به فیلسوفانی تبدیل شدند که خیلی خوب فرق  آفتابه و شیلنگ توالت رو درک و تفسیر میکردند !!!!!  بهر حال هر جنبشی یک عده رو میاره رو این دوتا هم پرت شدند روی موج و از آنجا که موج سواریشون از بقیۀ  اونهایی که زنده مونده بودند بهتر بود دیگه موندند همون بالا و  اینجای قضیه جالبه که هردو عین میمون در هرکاری ادای همدیگر رو در میارن ...... حتی در دختر بازی ..... هر کدومشون میره با یکی اون یکی هم میدوه دنبال همون !!!!     خدا بده برکت این جنبش چه دستاوردهای شگرفی داشته در قسمت پشت زیپ شلوار این آغایون !!!!! البته آقایون ولی چون هردوتاشون آدمهای بی خایۀ  ترسوی بدبختی هستند من میگم " آغا " ؛ خب حالا که دیگه سبز هم شده اند شما با روبان و دستبندشون رو دیده اید اید من این عکس این دوتا قوباغه رو برای اولین بار منتشر میکنم از وقتی که دارند باهم کل کل میکنند سر دخترهایی که از هم   تور کرده اند و خلاصه هر چه داشته اند تقدیمشان کرده اند.... شعر بالای مطلب بیانگر سعۀ صدر این دو قهرمان سبزی فروش دوره گرد است !!!!!؛



گر" خبر انگاریَت "را تا کنی در کون خویش ....... هیچ کس را ناید اندر چشم تو جز دول خویش

  این دوتا اگر ان قلاب نشده بود شورت و کرست فروش میشدند در خیابان امیراکرم تهران ...... تا با همدیگه بتونند راجع به موضوعاتی که در حد مغزهای پوک و تربچه ایشون هست صحبت کنند ...... مثلاً دختره رو دیدی با دوست پسرش ؟؟؟؟ وای پسره چه سایزی رو توی دستش میگیره میخوابه ای خدا ....... مال من که به درد نمیخوره امروز شماره دادم به یه مشتری قراره برم براش پرو کنم .................؛



5 comments:

  1. من نمیدونم چرا هرکی اسمش عربیه کیرش هم مثل مال احمد و علی و امیر و عباس ووووو بقیه شبیه آچار فرانسه تو دست همه هست .... واقعاً جای تأسفه که این آشغالها قهرمان نامیده میشوند ..... اینها به درد همون سبزی فروشی میخورند البته الان هم همین کاررو میکنند در لوای " خبر اِنگاری " زرشککککککککککککک

    ReplyDelete
  2. لطفا یک پست جداگانه در مورد این موضوع بنویسید. من اطلاعات مفید زیادی در مورد همسر جدید احمد باطبی دارم: نازلی سلیقه عراقی زن چهارم احمد است ( دو تا از زنان باطبی به نامهای سمیرا و تارا زنهای صیغه ای بودند و سمیه هم اول صیغه ای بود و بعد تبدیل شد به عقد دائم ) نام پدر نازلی سلیقه ، رحیم عراقی است که توده ای بود و هم زمان شاه و هم در دهه 60 زندانی شد . همان موقع رحیم عراقی تواب شد و بعد به جمع کارکنان وزارت اطلاعات پیوست . الان هم پیمانکار وزارت اطلاعات است و در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس کارهای ساختمانی انجام می دهد . شواهد و مدارکی در دست است که البته به زودی علنی خواهد شد ، شواهدی که نشان می دهد باطبی از ابتدا با اذن وزارت اطلاعات از ایران خارج شده و هدفش به گند کشیدن اپوزیسیون با لاشی بازی و زن بارگی و هرزگی بوده است . مأموریت داشته به این وسیله چهره اپوزیسیون و تمام مبارزان را به لجن بکشد . برای همین به محض ورود به آمریکا با وکیلش لیلی مظاهری هم خانه می شود و عکسهای آن چنانی اش را در اینترنت منتشر می کند . بعد هم سراغ دختر ساده دلی به نام تارا نیازی با نام حقیقی طاهره نیازی که اتفاقا مهندس است و از خانواده ای به شدت محترم می رود . و عکسهایش با او را هم در فضای مجازی منتشر می کند . در این فاصله چندین نفر دیگر هم بودند که یکی از آنها دختری به نام شرمینه صمدانی فرد از هلند بود که باطبی اول می خواست مخ او را هم بزند اما بعد که احساس می کند این دختر موی دماغش شده ، شماره تلفنش را عوض کرد که آن دختر بینوا دسترسی به او نداشته باشد . حالا هم می رود در فاکس نیوز مصاحبه می کند که من به دلیل اینکه از طرف وزارت اطلاعات تهدید جانی می شدم هر روز شماره تلفنم را مجبورم عوض کنم در حالیکه واقعیت اینست که بعد از مدتی که از یک زن خسته می شود و می خواهد دیگر آن زن به او دسترسی نداشته باشد شماره اش را عوض می کند . به زودی اطلاعات همراه با سند در اختیار شما خواهم گذاشت

    ReplyDelete
  3. بلا گرفته .......... من که هرچی واستادم اطلاعاتی از شما نگرفتم خاک تو سرت کنند دروغگو

    ReplyDelete
  4. والا من که اخرش نفهمیدم کی خوبه کی بد هرکی میاد یه سری هم میان از پشت میکوبنش.

    ReplyDelete
  5. دو سال گذشت.. این اطلاعات کی میخاد منتشر بشه؟؟ بقول معروف هرکسی تهمت میزنه خودش ماموره..!!

    ReplyDelete