Wednesday, March 3, 2010

پاسخ کوبندۀ یک قدیس به سؤال بی مسمّای یک رهگذر گمنام !!!!!!؛

سؤال رهگذر گمنام ::: " ببخشید آقای قاطری شما با اون " خانم "  اون گوشه  چه کار میکردید؟؟؟
پاسخ کوبندۀ قدیس بزرگ " احمق قاطری  ::::"  این خانم میخواستند بدانند آیا بیضه های من واقعاً کابل خورده اند یا نه ؟!؟!؟ و از  آنجا که اثبات این امر نقشی حیاتی در مبارزۀ من در راه آزادی هم میهنان بسیار عزیز و نازنینم دارد به ناچار به ایشان نشان دادم تا این خانم درد و رنج من را از نزدیک  البته لمس کنند ......تازه از ایشان عکسها گرفتم و همچنین خواستگاری کردم!!!......... شما نکند از  جانب رژیم پلید  و ننگین کنونی هستید که از این سؤالات مشکوک و نفاق افکن میپرسید؟؟؟ """"" ء    




در همین حین جمعیت موجود در محل که البته از مبارزین به حق راه آزادی در خارج از کشور هستند با سوت
و کف زدنهای  متعدد و با شعار   " تا  احمق قدیس ماست ......سید میرحسین یار ماست """  جنبش کنونی را  رونقی تازه بخشیدند و قداست به حق و لایزال این قهرمان ملی میهنی را با شعارهای کوبندۀ دیگری چون "" میر احمد موسوی ..... داره حالا روسری  """   و همچنین  ""  ای احمق بلای من ..... رفتی حالا تو کار من ؟!؟! ...... من هم زن تومیشم ...... از تو جدا  نمیشم  !!! """""  سبز آگین کردند  و با سردادن شعارهای دیگری که دیگر الان در اینجا گفتن ندارد !!!!!!  حمایت  همه جانبۀ خودرا از این جنبش و این آزادی و این همه انساندوستی در حوزۀ  حقوق بشر و مخلّفات آن البته ........ نشان دادند ...... رهگذر گمنام خجل شد و در زیر عرق شرم داشت غرق میشد که دل این ملت به حالش سوخت و گفت برو طفلکی دیگر سؤالات بیربط مپرس تا فکر نکنند تو هم از آنهایی  و نه از ماها ..................ء




این داستان ادامه دارد ....؛

2 comments:

  1. لازم به توضیح است که این قدیس بزرگ دسامبر سال گذشته خودرا " میر احمد موسوی " نامگذاری کرد تا حمایت خودرا از جنبش آزادیخواهی کنونی اعلام کند... تا دشمنان نتوانند به بیضه های میرحسین موسوی پدر خواندۀ ایشان خدای نکرده گیر بدهند و ایشان را ابتر بخوانند .... ابتر نگو بلا بگو

    ReplyDelete
  2. بی مسمّا، یا بی مسمّی. بصورت لغوی، آنچه اسم و یا لقبی ندارد. این واژه که بر گرفته شده از واژهٌ مسمّا می باشد، به اسمی اطلاق میشود که غلط استعمال می شود. نام غلط. مترادفِ این واژه در زبان انگلیسی Misnomer می باشد.
    از لغتنامۀ دهخدا برای بیسوادان که امروزه روز همه نخوانده ملا شده اند

    ReplyDelete